The Independent

Iz Wikipedije, proste enciklopedije
Skoči na: navigacija, iskanje

The Independent je britanski časopis, katerega izdaja podjetja Independent Print Limited; slednje je od leta 2010 v lasti bivšega častnika KGB Aleksandra Lebedova[1]. Nosi vzdevek Indy, medtem ko je nedeljska izdaja The Independent on Sunday poimenovana Sindy. Prvič je izšla leta 1986 in tako velja za enega najmlajših britanskih dnevnih časopisov. Leta 2004 je dnevna izdaja prejela naziv Državni časopis leta na British Press Awards.

The Independent velja za levo-politično usmerjenega[2], a uradno ni povezano z nobeno politično stranko; različni pogledi so prisotni v uredniških in komentatorskih člankih. Februarja 2010 je časopis imel dnevno naklado 183.547 kopij[3].

Viri in opombe[uredi | uredi kodo]

  1. ^ "Independent titles sold to Lebedev family company". The Independent (London). 2010-03-25. Pridobljeno dne 2010-03-25. 
  2. ^ U.K. paper follows rivals into tabloid format: At The Times, size matters, International Herald Tribune, 8 December 2003.
  3. ^ Brook, Stephen (25. marec 2010). "Lebedev buys Independent newspapers". The Guardian (London). Pridobljeno dne 27. marca 2010.