Pogovor:Ivan Hribar

Iz Wikipedije, proste enciklopedije
Jump to navigation Jump to search

Ampak imam v spominu, da so ga še živega iz vode potegnili, nisem prepričan ali mu je samomor (na licu mesta) uspel ali ne. Se kdo spomni? --Ziga 09:08, 29 april 2006 (CEST)

MMG: publicista lahko po moje mirno vržemo ven. Res je pisal v časnike in jih urejal, napisal je tudi spomine, toda takrat so to delali vsi dejavni ljudje. --IP 213.157.228.253 16:29, 29 april 2006 (CEST)

Podobno je tudi Milan Vidmar napisal kar nekaj knjig, ki so mi bile vse po vrsti zelo všeč (pa to ni bila njegova profesija). Težko bi zignoriral to njegovo delo in se delal, kot da ga ni. --Ziga 16:44, 29 april 2006 (CEST)

Saj ne rečem, seveda lahko tudi ostane, čeprav ga jaz ne bi tako označil. Publicist je bil res bolj mimogrede, kar ne pomeni, da so Spomini nezanimivi... Važneje bi bilo v članek dodati njegova uredništva in drugo novinarsko delo. Ja, pravzaprav bi lahko dodali tudi: časnikar in pesnik, pisatelj, prevajalec, telovadec. Aha, še to: moji viri pravijo, da se je rodil v Trnovčah. --IP 213.157.228.253 17:17, 29 april 2006 (CEST)

Evo, pred seboj imam njegove Spomine, poglavje št. 1 začne takole: »Rojen sem bil v Trzinu dne 19. septembra 1851 leta. Mojemu očetu je bilo ime Fran. Priženil se je bil iz Trnovč pri Zlatem polju na posestvo moje matere Marijane, rojene Rožičeve.« To bo zadostovalo, lp., --Ziga 17:50, 29 april 2006 (CEST)

Drži! Viri so me nategnili, v spomine pa nisem pogledal. Važno je, da je tretji poskus pravi :) --IP 213.157.228.253 18:07, 29 april 2006 (CEST)

Ampak imam skepso do njegove smrti, s čemer sem že začel to pogovorno stran. Sicer stran http://www.rtvslo.si/dobrojutro/dogodki.php?read=04-18 navaja: »Ob italijanski okupaciji se je utopil v Ljubljanici, umrl je 18. aprila 1941.« vendar mislim, da trditev ni pravilna. Res je, da je skočil, ne pa se tudi utopil. Žal tega v svojih spominih ne piše..., khm, je pa datum njegove smrti, 28. december 1941, zapisan v Svetovnem biografskem leksikonu (Menaše). Zato Heretikovo urejanje vračam. Da se ne bomo ribali z vračanji in ponovnimi vpisovanji nekih datumov, prosim, navedite merodajen vir. lp., --Ziga 18:13, 29 april 2006 (CEST)

Hmmm, tule tudi pravijo, da se je rodil v Trnovčah. Glede datuma smrti: že od prej je bil napisan pod 18. aprilom, žal se ne spominjam več vira. Sliši se pa čisto logično. Pod dogodki istega dneva namreč piše, da je Jugoslavija kapitulirala, Italija uvedla svojo okupacijsko oblast, verjetno so ga že prvi dan hoteli "kupiti", pa je skočil v vodo... --Heretik 18:18, 29 april 2006 (CEST)

Enako kot RTVSLO ima tudi Melik v spremni študiji k spominom. Takole pravi: "18. aprila 1941, pet mesecev pred svojo devetdesetletnico, do zadnjega svež in bister, je končal pot svojega življenja v Ljubljanici" (Melik, str. 653). Kolikor poznam Melika, njegovi podatki držijo (in tudi on ima Trzin). --IP 213.157.228.253 18:21, 29 april 2006 (CEST)

Jep, utopil se je (preverjeno), preklicujem dvome, datum pa bi bilo najbolje najti v Enciklopediji Slovenije, žal je nimam pri roki. --Ziga 19:34, 29 april 2006 (CEST)